ŠPECIÁLNA PONUKA -20% na celú stránku s kódom: CBD20
ZatvoriťVáš košík

Doprava a doručenie CBD

Po objednávke v našom obchode CBDSol máte možnosť vychutnať si najlepšie produkty s kanabidiolom vo veľmi krátkom čase. Ponúkame dopravu do 24 hodín od objednávky! Ak sa chcete dozvedieť viac, tu je súhrn otázok, ktoré nám zvyčajne kladú o našich pravidlách prepravy a spôsoboch doručenia CBD. 

Je možné, aby vám boli výrobky CBDSol doručené na adresu Slovensko ? 

Áno, je úplne legálne objednať si CBD z nášho obchodu CBDSol a nechať si ho doručiť na adresu uvedenú na Slovensko (s výnimkou francúzskych zámorských departementov a území, kam momentálne nemôžeme doručovať). Všetky naše výrobky sú nami kontrolované a obsahujú maximálne 0,03 % THC, ako to vyžadujú francúzske zákony. 

Ako dlho trvá odoslanie produktov CBDSol? 

Všetky naše výrobky sa odosielajú z našich priestorov v Paríži. Na základe vašej objednávky pripravíme zásielku spravidla do 24 hodín po potvrdení platby. Starostlivo pripravené balíky sa odosielajú v neutrálnom obale na diskrétne doručenie. 

Ako rýchlo je možné dodať produkty CBDSol? 

Za dodacie lehoty bohužiaľ nezodpovedá náš obchod CBDSol. Aby sme zabezpečili, že svoje zásielky dostanete čo najrýchlejšie, využívame dopravcov nezávislých od spoločnosti CBDSol, ako napríklad Colissimo. Tieto služby spravidla ponúkajú dodacie lehoty od 2 do 6 pracovných dní. 

Ako môžem získať bezplatné dodanie CBD? 

V butiku CBDSol ponúkame bezplatné doručenie pri objednávkach v hodnote 49 € a viac. Ak si objednáte na našej stránke za nižšiu cenu, náklady na doručenie sú 5,90 € prostredníctvom Colissimo a 9,90 € prostredníctvom Chronopost Express. Z logistických dôvodov je minimálna hodnota objednávky 20 €.

Môže sa CBD dodávať do zahraničia? 

Je celkom možné, že váš balík pošleme aj do iných krajín ako na Slovensko. Môžete si napríklad objednať a dostať CBD na adresu vášho bydliska v Belgicku, Luxembursku Luxembursku, Španielsku, Taliansku, Portugalsku a Nemecku.

Ako získate svoje peniaze späť? 

Upozorňujeme, že ak sa pri sledovaní vašej objednávky ukáže, že balík bol doručený, nemôžeme vám vrátiť peniaze ani ho opätovne zaslať (musíte podať reklamáciu u dopravcu). Ak ste svoju objednávku nedostali do 3 týždňov od odoslania, môžete nás kontaktovať a my vám vrátime peniaze v plnej výške. Ak ste si objednávku rozmysleli, máte 15 dní od prijatia zásielky na jej vrátenie a vrátenie peňazí. Ak chcete požiadať o vrátenie peňazí, musíte nás kontaktovať e-mailom alebo prostredníctvom formulára v našom obchode. 

Nedávno videné

Čo hľadáte?