🎁 10G CBD kvetov zadarmo od nákupu za 79 € 🎁
ZatvoriťVáš košík

Všeobecné podmienky predaja

1 - Uzavretie zmluvy

Všetky objednávky výrobkov znamenajú bezvýhradný súhlas s týmito všeobecnými podmienkami predaja.

2 - Ceny

Tovar sa fakturuje podľa sadzby platnej v deň odoslania objednávky.

3 - Dodávka

Doručenie sa uskutoční odovzdaním odosielateľovi alebo dopravcovi v priestoroch predávajúceho alebo v iných určených priestoroch. Kupujúci musí tovar pri jeho prevzatí skontrolovať. V prípade poškodenia alebo nedostatku, reklamácie zjavných vád alebo nesúladu dodaného výrobku je kupujúci povinný uplatniť jasné a presné výhrady, ktoré písomne oznámi predávajúcemu alebo dopravcovi do 48 hodín odo dňa dodania. Kupujúci je povinný poskytnúť akékoľvek odôvodnenie skutočnosti zistených nezrovnalostí.

4 - Dodacie lehoty

S výnimkou prípadov vyššej moci (vojna, nepokoje, požiar, úplný alebo čiastočný štrajk) má kupujúci v prípade omeškania dodávky, ktoré trvá viac ako dva týždne po orientačnom termíne dodania, možnosť zrušiť svoju objednávku bez toho, aby mohol požadovať akúkoľvek náhradu.

5 - Návraty

Akékoľvek vrátenie výrobkov musí byť formálne dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim.

6 - Zásady vrátenia peňazí

Obchod CBDSol sa zaväzuje vrátiť vám peniaze, ak ste svoju objednávku nedostali do 21 dní od jej zaplatenia.

Obchod CBDSol sa tiež zaväzuje, že vám uhradí náklady, ak si to rozmyslíte a výrobok nám vrátite, a to na vaše náklady a pod podmienkou, že ste neotvorili balík, ktorý musí zostať prelepený.

PozorPo doručení vašej objednávky vám nebudeme môcť vrátiť peniaze.

7. Chýbajúce alebo chybné výrobky

Ak zistíte, že v objednávke chýba výrobok alebo je chybný, máte 72 hodín od prijatia zásielky na podanie reklamácie. Na žiadnu žiadosť doručenú po tejto lehote sa, žiaľ, nemôže prihliadať.

Ak chcete nahlásiť problém, kontaktujte nás prostredníctvom contact@cbdsol.info a uveďte nasledujúce informácie:

  • Vaše číslo objednávky.
  • Jasný opis vzniknutého problému.
  • v prípade potreby fotografie chybného výrobku alebo obalu.

Zaväzujeme sa, že vašu sťažnosť vybavíme čo najrýchlejšie.

8 -Záruka

Predávajúci je povinný venovať maximálnu pozornosť realizácii objednávky a kvalite výrobkov. V prípade vady uznanej predávajúcim sa povinnosť predávajúceho obmedzuje na výmenu alebo náhradu chybných množstiev bez ďalšej náhrady. Vady a poškodenia vyplývajúce zo skladovania, manipulácie, prepravy alebo používania v neobvyklých podmienkach alebo v podmienkach, ktoré nezodpovedajú povahe, požiadavkám alebo vhodnosti použitia výrobku, sú zo záruky vylúčené.

 

Nedávno videné

Čo hľadáte?